لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور:

باخت  واژه ای تکراری برای فولاد هرمزگان



در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در خانه به دیدار ذوب آهن اصفهان رفت.

   

به گزارش صبح ساحل، تیم فولاد هرمزگان که از چهار بازی قبل خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور چهار شکست را تجربه کرده است در هفته پنجم  در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم مدعی قهرمانی ذوب آهن اصفهان رفت.
ذوب آهن اصفهان تا قبل از این بازی و  از چهار دیدار قبلی خودش سه پیروزی و یک شکست در کارنامه داشت  و در این دیدار  هم  به دنبال پیروزی بود.
در کوارتر اول دو تیم بازی را سرعتی شروع کردند و تیم فولاد هرمزگان بدون ترس از نام ذوب آهن و بازیکنان نامی آن همگام با سبز پوشان  پیش رفتند اما در پایان
۲۵ بر ۱۸ بازی را واگذار کردند.‌
در کوارتر دوم این فولاد هرمزگان بود که بازی را به دست گرفته بود و ۲۳ بر ۲۱ بازی را به سود خود به پایان برد اما در مجموع نیمه نخست تیم ذوب آهن ۴۶ بر  ۴۱ پیروز به رختکن رفت.
در کوارتر سوم فولاد هرمزگان مثل کوارتر دوم شاداب بازی نکرد و ۲۶ بر ۱۹ بازی را واگذار کرد تا در مجموع بازی ۷۲ بر ۶۰ به سود سبزپوشان اصفهانی شود.
در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار انتطار می رفت که سفید پوشان هرمزگانی جنگندگی نیمه اول  را ادامه دهند اما پاس ها و پرتاب های اشتباه باعث شد تا در پایان بازی را با نتیجه ۹۲ بر ۸۱ واگذار کند و پنجمین شکست پی در پی در کارنامه این تیم ثبت شود‌.
تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در گام نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه کشور برابر مهرام تهران تن به شکست ۷۶ بر ۶۴ داد.  در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم فولاد هرمزگان برابر  تیم مدعی و قدرتمند پالایش نفت آبادان با نتیجه ۸۹ بر ۷۷ شکست خورد.
در هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم فولاد هرمزگان با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۷ مقابل تیم رعد پدافند مشهد بازی را واگذار کرد.  در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور  تیم فولاد هرمزگان در رفسنجان مهمان تیم مس بود که در پایان با نتیجه ۸۳ بر ۷۸ مغلوب حریف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها